Krzysztof syn Jana Krzysztof syn Jana
96
BLOG

Kto wie, kiedy?

Krzysztof syn Jana Krzysztof syn Jana Wypadki Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Przeglądam informacje na Salonie, kiedyż to Premier, pani Beata Szydło okaże się zdolna by o własnych siłach opuściła szpitalne mury. Gdzieś mignęła mi informacja, że pan Jarosław Kaczyński ma taką wiedzę iż będzie to dziś wieczorem. Nurtuje mnie pytanie z jakiego źródła posiadł pan Prezes tą wiedzę. Dlaczego akurat dzisiaj a nie w poniedziałek po więcej niż siedmiu dniach terapii, czy też wczoraj po sześciu dniach terapii? Jakie to ma znaczenie dla zdrowia pani Premier Beaty Szydło? Dużo zdrowia i wszelakiej pomyślności dla Pani. Ja też jakiś czas temu musiałem opuścić mury szpitala, ale mnie pogonili z łóżka o 11, na obiad należała się tylko zupa a przed 14 , otrzymawszy wypis, nie miałem już prawa plątać się po budynku.


ps

Jutro osiemnasty dzień miesiąca, chyba zrezygnuję z należnej mi w TVP dawki Dobrej Wiadomości.


ps.

wiadomość dla Lech-Losek -Mucha

http://losek.salon24.pl/749601,kiedy-przyjda-podpalic-dom-ten-w-ktorym-mieszkasz-polske

 "" używa pan na obrazku zastrzeżonego symbolu. Może zacznie pan od czytania/ redagowania "własnych" tekstów.Ile to jest 6000 tysiecy? Zadał pan sobie trochę trudu poczytania o opisywanych wydarzeniach?


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości